Gaaaahaaa! Jag fattar inte!!

För det första hittar jag inte min kamera!!
Jag tror jag blir tokig!!

För det andra mår jag piss!
För det första, pga DIG! Just de!
Vill du lösa det här går jag med på det,
bollen ligger hos dig.
Jag borde få säga vad jag tycker och känner när du får det.

För det andra, andra, jag har resfeber!
Om man kan kalla det de!
Ska säga det rent ut, jag tror vi kommer dö!
Men då blir väl du glad!
Skulle jag tro..
Okej lite väl kanske men du kommer ju aldrig att förlåta mig.
Men hur tror du det känns för mig då?
Jag låg och var orolig för dig hela natten.
Om de skulle ha hänt dig något då,
då skulle jag ha tagit på mig allt!
Fattar du inte!
Men tror aldrig det kommer bli som det har varit mellan oss.
Inte om vi verkligen försöker.
Men sen du flytta har du inte varit dig lik.
Du hör aldrig av dig,
Jag tycker att jag har gjort det men jag har inte fått något intresse tillbaka av att du har velat träffa mig eller så.
Så jag vet inte.. Vad tycker du att vi ka göra?

Nej jag ska ju höra av mig när jag har kommit hem, så får väl se om jag göra det!
Din s.k. inflyttningspresent jag hade köpt till dig är nu inte längre det.. : (

HEJ DÅ KORVGUBBAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0