Lördag, dan före dan före dan?

Nu vet jag inte om jag skrev rätt, men strunt i de :D
Idag är det i alla fall bara TVÅ dagar kvar tills vi åker.
Hur underbart är inte det liksom?
Även om jag är lite nervös så tror jag allt kommer gå bra.

Annars då så sitter jag och slappar.
Läste nyss ut en bok, lånade den i skolan innan vi gick ut på praktik.
För bra var den.
Idolen hette den, av Meg Cabot.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och plocka lite på mitt rum.
Funderar på om jag ska ha kameran i handbagaget eller i den andra resväskan?
Brukar inte väskpackarpersonalen kasta omkring på väskorna?
För i så fall vill inte jag ha systemkameran i den för jag vill gärna att den ska vara hel nere i Grekland.
Men det återstår att se hur jag löser det problemet : )

HEJ!

Kommentarer
Postat av: hanna

ha de så jätte bra nu :D <3

2008-09-20 @ 11:44:30
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Sophie

Värdesaker ska man ha i handbagaget för det är större risk att bagaget tappas bort + att bagaget vet du inte om det behandlas lika "snällt" som handbagaget ;)

2008-09-20 @ 20:01:59
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0