Man är som man är, tydligen.

Är jag helt korkad eller? Hade satt i batteriet till kameran i laddaren åt helt fel håll! Jag som trodde det var fördigladdat nu, eller nästan. Men så var inte fallet nu nej. Så grymt smart är jag ju!
Snart blir det att bege sig bort till Jonas och Emilia och träffa Emilia. Ska bara fixa klart de sista och dricka upp min dricka och komma på vad jag ska ha på mig. Får ta med mig lite ombyte. Men jag har verkligen stor lust att ha på mig samma kläder som jag har haft hela dagen! Har ingen lust att typ kläupp mig massa för detta. Och dessutom, var inte min utstyschel snygg idag så säg ; )

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sofia!!! jag ville ju dit men kan inte :( kännnns osm hela världen skulle ut idag, alla utom jag :o

2008-09-06 @ 22:45:31
Postat av: Anna

det lilla inlägget var från mig, men de aksnke du fatta ^^

2008-09-06 @ 22:45:59
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0