Rödtott och plugghäst.

Okej,.... jag får inte in bilderna från kameran........................................
Så jag får väl skita i dom då!

Annars då, dagen har varit rätt så slapp, enligt mig.
Dagen började med de tre vanliga ämnena vi har, alltså; Svenska, Samhällskunskap och Religion. Sen var det lunch!
Jag är jämt så hungrig i skolan. Vet inte vad det är med mig. Men jag äter ju inte allt för mycket frukost heller. Och jag förstår mig inte på dom som bara kan hoppa över frukosten? Jag skulle kurra sönder min mage om jag gjorde det!!
Nej frukost är ett måste för mig!

Efter lunch blev det lite hygien och sen skolkort!
AHHHH! Inte lite mongo man säkert kommer se ut för det!
Förra årets gruppfoto tyckte jag såg rätt bra ut till en början men sen,
VAD GÖR JAG FÖR MIN!!!!!!!! ????
Kan bara hoppas på att årets blir bättre!

Nej men nu ska jag nog ta tag i mitt pluggande.
Vad som står på schemat där just nu är att:
Skriva rent svenskan.
Göra matteläxan. Hade behövt dig nu J!
Sammanfatta vinarbetet!
NEEEEJ! Kom på en sak jag glömde i skolan nu!!!! Helvete också!!!
Hoppas att de har råkat följa med i min väska ändå men det tror jag nog inte.. : (
Nej nu ska jag gå på toa, börja plugga, laga mat och sen kolla om vi har morötter eller något som jag kan ha till idol sen. När börjar det? 8?

Saknar dig sötis!! <3

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag vet faktiskt inte :) Men jag är ganska positiv till den nya juryn, även om jag inte tror att de kommer vara samma grej : )

2008-09-03 @ 18:55:47
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha glömde du nycklarna igen eller ? ;D

2008-09-04 @ 08:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0