Söndag eftermiddag,

Roligaste rubriken, jag vet.
Åt nyss mat, blåbärspaj och vaniljsås till efterrätt. Mumsigt.
Ska snart ut i skogen och kolla om vi hittar någon svamp. Dålig som jag är vet inte jag när den slutar att växa.
Ska nog köra dit också. Kommer bli kul : )
Hörs sen. Eller ikväll eller imorgon.
Ska åka hem till mamma sen också. Pojkvännen hämtar mig vid busstationen så åker vi förbi honom en sväng och sen hem till mig och sover en hem till honom igen imorgon på morgonen. Sen blir det praktik hela eftermiddagen och kvällen. Hoppas jag inte dör!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, men då kan man ladda ner filmerna ;)

2008-09-14 @ 17:53:04
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0