2h.

Kan sitta och plugga i ungefär 2 timmar till. Vill få denna skit gjord så det är lika bra. Även om jag sitter här och nyser om vartannat så går det framåt. Får se hur det har gått för min kompanjon imorgon då också. Just nu är jag på resultat och det är väl den jobbiga delen. Men det ska noog gå bra :D
Sitter och skriver lite med min vän också. Vi pratar om helgen mellan 8-10e. Kanske komma och göra sällis då. Hoppas hoppas! Och du ANNA! Polisen någon dag, imorgon kanske? PUSS! Nu blir det fortsätta att plugga + en varm välförtjänt dusch!

        

Kommentarer
Postat av: Anna

IMORRN? ja har inte pengar förrän på thursdayyyyyyyyyy ;s

2009-04-27 @ 19:48:25
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0