Dags för sängen.

För lite mer än en timme sen blev mitt PM klart till NP muntliga i svenska. Käns skönt att ha det avklarat i alla fall. Då är det bara att "skriva" det man ska prata om så man vet på ett ungefär och ser hur lång tid det kommer ta. Och sen projektrapporten och filmen+boken. Allt tills på torsdag nästa vecka. Men det kommer gå galant. Det vet jag!
Imorgon kommer mina bästa hit till staden om allt går vägen. Då ska jag få träffa mina flickor, och pojken. Och lilla bebisen ska få sina kläder som jag har köpt och kanske fixat till lite. Ska bli mysigt. Emilia är ju något av det bästa som har hänt mig så det ska bli skönt att träffa henne. Ska höra om vi ska ta oss en liten promenad, kanske blir Hugo med? :)
Men nu ska jag krypa ner i min gosiga säng, tyvärr utan pojken min. Men jag ska tänka på skolan då somnar jag nog fort. Eller inte. Men god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0