Done!

Blev ett litet personligt brev förut. Och inte så värst mycket kärleksbrev. Två jobbansökningar inskickade och lite övningskörning och mat på det och jag sitter, ligger i min säng och ska göra de sista cirkeldiagrammen som vi ska redovisa imorgon. Jag är trött och vill sova. Blir att sova när dessa är klara. För inatt ska det sovas skönt. Synd bara att jag inte har min söta pojk här. För det vore mer än mysigt!

Igår kollade vi föresten på The Grudge 3,
de filmerna är juinte så läskiga egentligen, mer obehagliga tycker jag. Men det var mysigt. Skräckfilm med någon man tycker om är ju inte helt fel. Men en romantisk film är heller inte helt fel.

Nu blir det att fortsätta här samtidigt som jag kollar lite på tven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0