Knivar är bara till besvär.

Jag fattar inte hur jag jämt lyckas skada på mig ett eller annat vis. Igår skar jag mig på på högerhandens pekfinger, hur jag nu lyckades med det eftersom jag höll kniven i den handen och strimlade paprika. Ibland är jag bara för bra. Och idag skulle jag sköra i ett segt bröd och tillslut kom jag igenom, men lite väl mycket för då blev det ett djupt hack i vänsterhandens pekfinger. Så nu är jag jätte skadad. Funderar på om jag har fått blodförgiftning, det gö ont o båda fingrarna i alla fall.

Min pojke komer hit och tillbringar natten här sen. Det ska bli mycigt. Och så ska jag kanske som sagt, fundera på om jag vill ha med honom till pappa i helgen eller inte. Får fundera tills imorgon. Och imorgon (!!!) kanske jag ska träffa Jonas och Emilia lite snabbt! :D Och inte vem som helst också, utan lilla Isabella. Ohh hoppas hoppas att vi kan säga hej lite snabbt innan vi åker! Vore underbart guligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0