oohh-boy! och ostmacka!

Har nyss ätit lite frulle. Kommer bli mega hungrig om 5 min men det får gå. Skolan kallar om 10 min. Eller det är bara jag som blir så stressad när jag cyklar när det tar 10 min att gå. Men sån är jag. Hihi. Efter skolan blir det Öret med mammi en sväng för att hitta skor till studenten/balen. Storfotade jag är glad om jag hittar ett par som mina fötter kommer ner i. Så då får det bli samma på studenten som på balen. Ja ja.

Borde inte storlekarna på skor gå lite längre än till 41 tycker jag. Det är så många kvinnor, även flickor som har stora fötter nu för tiden. För bara jag är det väl inte? Men ibland har det faktiskt funnits storlekar upp till 42, men då har de varit förstora istället. Så skor är inget för mig. Kanske skulle börja gå barfota året runt?

Nej nu blir det sminkning, fast inte mina ögonfransar. De får vara bara ett tag. För klanten jag råkade klippa av dom med min ögonfransböjare som jag inte använt på ett tag. Klipp! Så va de av 5mm. Hurra så med mascara på ser det färj*vligt ut helt enkelt! (fast bara på ett öga, därför det är så fult)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0