Sill å potäter.

Nu är snart påskhelgen över, skönt eller inte? Men jag hoppas på att få sova skönt i natt i alla fall. Utan täpt näsa eller liknande. Annars så sitter jag här hos Patric och ska försöka få ihop filmen. Fixade över det sista vi filmade till en skiva men den vill inte leka med mig. Får inte fram att det är något på den. Hoppas pappa hinner skicka det till mig innan onsdag. Annars är vi lite körda. Eller så får vi göra utan den lilla saken. De är inte jätte viktigt. Men nu när vi ändå har gjort de så vore de kanske lite kul att använda de. Men vi får helt enkelt se hur det blir.
Men nu ska jag fortsätta med filmen så den blir gjord. Sen så blir det en PA vecka, eller ja, tisdag och onsdag om jag får som jag vill. För vi måste ju bli klara. Tisdag blir det att göra klart boken helt och hållet ungefär och sen blir det de sista på filmen och utbränning på onsdag. Gött! Redovisning på torsdag, undrar jag hur det komemr gå? Men det blir säkert super! :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: annis

jaa, hoppas att de gör de=) för er med! och hoppas att det löser sig med filmen! PUSS

2009-04-13 @ 17:33:31
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0