Som man bäddar får man ligga.

Ja ja du har så rätt så. Och jag ska göra det. Hur jätte ogärna jag än vill de så måste jag. Blä. Men det är bara 4 dagar, 8 timmar om dagen, öhm, 32 timmar? 8 timmar mer än ett dygn. De klarar man. För snart är det en solig resa till Bulgarien som väntar. Ja ja sluta nu tjejen. Stina kommer bli glad på dig om du står ut i fyra dagar o så slipper jag ta skit inför hela klassen denna gång. Känns inte de bra? Jo de gör det. Snart är det studente och då kanjag göra vad jag vill.

Trött är jag och jag borde stöda. Hoppas att kvällen inte blir skit bara. Usch. Jag vill bort här ifrån.





Vad jag saknar dig, min morfar.
Kan du inte komma tillbaka till oss..
Vi saknar dig så.
Varför var du tvungen att försvinna så fort.
Vi hann aldrig förbereda oss på att du skulle lämna oss, för evigt.
Jag vill ha dig här morfar.
Kom nu. Jag klarar inte det här mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0