10 things you didn't know about me.

Med överseende med att jag kan ha skrivit fel i rubriken då jag suger på engelska, (svenska också för den delen) men jag försöker i alla fall :)

1. Jag saknar att träna dans. Slutade för att vi flyttade och vågade inte riktigt börja här.. Skämms på mig!
2. Jag börjar komma över min fobi för disktrasor, som jag förr knappt kundeta i.
3. Jag bli äcklad av grodor/paddor.
4. Jag har pinsamt stora fötter. Hittar inga fina skor.. Tyg skor? Kanske inte är så snyggt till allt.
5. En sak jag snart kommer berätta om det går vägen. Den saken vet ni inte.
6. Jag vill bli en ung mamma? Inte så troligt då jag börjar plugga om 10 dagar!
7. Jag är sjukt nervös för att börja plugga. Skolan är större än störst och gissa vem som kommer virra bort sig, jo jag!
8. Jag saknar min morfar och kan fortfarande gråta för honom ibland. Nyår 08/09, de va hemskt.. <3
9. Jag är rädd för att jag ska bli en liten ensam tönt på min nya skola :)
10. Jag ska ta tag i min träning. Men bllås grna hit lite motivation. Den finns men vet inte hur jag ska få fram den..
+ en till = 11. Jag har aldrig, då menar jag aldrig sovit själv hemma. Jag vågar inte.. Hoppas mamma hinner komma hem innan jag somnar. Så läskigt!!


En jätte rolig lista va, nej men jag är trött och ska nog sova nu. Men kände bara för att göra något litet annorlunda som massa redan har gjort men inte jag :)
Men nu blir det natten. Hugo sover redan tror jag och jag ska väl försöka göra desamma. Jobb imorgon. Hoppas att det blir massa regn för jag vill inte stå inne där en dag till när det är fint väder. Ge mig hösten med massa fina färger på träden. Mysiga koftor, strumpbyxor, stövlar och tända ljus.


God natt!



Den stora champagneflaskan fick jag av kusin Ida och hennes Simon. Mums!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Svar: Nej jag missade också att få med det så det är nog ingen som fått det. Sen tror jag inte det är nånting före den 24.

2009-08-15 @ 09:39:34
URL: http://dessan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0