Gratis fotobok

Såg just att man kunde få en gratis fotobok om man skrev minst 100 ord om den :)
Så det är väl värt ett försök i alla fall!!



Fotoboken är från Fujifilm. Man ska väl inte glömma att nämna att detta erbjudande är justf ör de som har en blogg eller annan hemsida. Det gäller en gång per blogg eller hemsida.
Du kan antingen ha boken själv eller att ge bort den. Själv funderar jag på att ha den själv. Kan vara kul att ha en rejäl bok med bilder på det man verkligen vill ha. Lite lyxigare än ett vanligt fotoalbum som man sätter in framkallade foton i. Dessa blir ju som ett med bladen i boken.
Kanske blir det bilder från studentresan, greklandssemestern eller kanske studenten? Det finns massa saker, då menar jag massa saker som man kan välja mellan att ha i boken. Eller så blandar man helt enkelt bara bilder som man är lite extra nöjd över. Kan ta fram fotoboken och visa folk som kommer på besök osv.

Du borde också passa på, om du har en blogg eller en hemsida att ta del av detta erbjudande. För det gör jag just nu. Jag håller verkligen tummarna!

Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

ja verkligen :P jag ska blir lärare i spanska och engelska på gymnasie och högstadienivå :) hur gammal är du ?

2009-08-13 @ 23:42:51
URL: http://rebeccaisabelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0