Home again!

Sista dagen på jobbet idag och det gick bra! Vi käkade mat från Max, Anna och jag!
Är trött, hungrig, stressad inombords och gud vet vaaa!
Ska i alla fall se om det finns nått att knapra på. Jag vet att det finns chips, men tycker jag vart nog onyttig idag redan! När jag flyttar ska jag verkligen komma igång med mitt tränande! Både det ena och det andra ska tränas och fösvinna. Kom o tänka på hur mycket jag kommer få i lön nästa månad. Jag vill veta nu! Har räknat ut på ett ungefär. Och om det stämmer så säger jag bara mums! Spara spara spara! För detta kan bli tufft om vi har otur! Men vi kommer klara det. Det vet jag.

Babbel balbbel babbel-kvarn! Men vet ni va. Nu ska jag packilacka ner mitt rum. För nu är det inte länge kvar. Sophie.. om du läser detta, vad gör du på tisdag? På dagen.. Jag undrar nämligen en liiiten sak (A)

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det var ju synd att det var enda dagen jag hade ngt inplanerat som du ville ha med mig haha :p

2009-08-31 @ 19:21:49
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0