No headline.

(haha jag och min engelska..)

Ja god morgon god morgon. Ringt ett samtal. 07:30 ska jag befinna mig på annan ort imorgon. Kul kul. Sen hem och jobba efter de.
Undrar hur lång tid det kan ta.... Får säga till min jobbkompis att jag möjligtvis kan bli lite sen. Men hoppas att de är något som är bra bara. Annars blir jag besviken. Haha. Men o andra sidan får man inte ge up hoppet :)

Nu ska jag äta frulle. Om 40 min ska jag gå utanför denna dörr och cykla till mitt jobb. 40 mackor plus kaffe är vad som står på schemat fram till klockan 10:00. Gott. Undrar jag om de blir nån macka över till mig som jag kan frukosta på :)

Ha de så bra idag o hoppas att vädret blir skit idag! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nej fy, det måste man verkligen inte haha ;) Kom hit sen så får du en bulle, jag bakar för fullt :D

2009-08-11 @ 13:11:29
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0