On our way.



Upp tidigt imorse. Klockan ringde exakt 05:45. Hur underbart är inte det? Inte underbart alls tyckte jag och snozade vidare i 10 min. Sen hoppade jag på älsklingen och var jätte nervös.  Plågade nästan i mig frukosten, även fast att jag var vrålhungrig. Jobbigt!
Gjorde mig lagomt snygg genom att platta mitt fluffiga hår och sen satte vi oss i bilen och for iväg. Nervös som en gris var vad jag var. Fy tusan. Men nu är det gjort och gud vad det kändes bra. Så fint så jag nästan ville börja gråta.. Nu är det bara att vänta på nästa besked.Och jag hoppas verkligen att detta kommer gå bra. That is what we want, for real.
Men de finns ju vissa saker som man funderar mer på än andra. Dels så kommer det bli ap-dyrt. Jag ska börja plugga men vi får ju se hur det blir med det.
Men nu ska jag leta vidare efter lite saker på blocket som kan va bra att ha. Ifall detta går vägen vill säga. Vilket jag verkligen hoppas.
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0