På jobbet.

Har nyss ätit en kycklingsallad a la sofia :) bara så ni vet liksom. O nyss vi de en liten skit unge som sprutade ner hela toan med sån där wc anka grej. Skit unge! O vatten på golvet va de också! O så va de nyss en kärring här som kunde vart lite trevligare. Gjorde en glass till hennes son o hon rabblar upp allt hon ska ha. Svart kaffe, en kaffe med lite mjölk o socker i (kaffet tar man själv tänkte jag) och en macka. Sen frågade jag lite snällt om hon skulle ha något. JA JAG FÖRSÖKTE JU NYSS SÄGA DE! Ah hon kanske inte direkt skrek men trevligt lät de inte. Då sa jag, men något mer än kaffet så som hon rabblade på kunde jag lika gärna ha missat de. Men lite brudpar här utanför piggade upp mig nu :) sen så dricker jag massa te, de är gott :) nej nu ska jag göra nått annat. Föresten så har vi vart duktiga här idag o städat kylarna anna och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0