Sooooool!

En liten snabb uppdatering från stranden :)

Gjorde frukost till mig och min pojk i morse eftersom han va så snäll och kom till mig inatt efter en mysig, rolig och ond natt på stann med Anna och Alexander. De va kul! Först hem till Anna och laga lite mat och hon fick visa mig sina kunskaper på hamburgare :) sen blev de mycket skratt och lite spel och absolut inget fuskande :) sen bar vi, de tre flumma, av till statt! Dans, shots, öl, cider, munvatten och annnisbananis :) en lyckad kväll! Och heders gäst till götet är jag också! :) Men nu ligger jag som sagt i solen och steker. Hoppas på lite mat snart. Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: anna

haha :D jaa, de va verkligen jättekul :) du är nu alltid välkommen till familjen skitbäst :D puss<3

2009-08-09 @ 19:17:21
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0