God jul!

Idag har jag haft en mysig dag med glögg, godis, massa mat, Kalle anka och julklappar. Den mysigaste klappen ligger jag med i mitt knä nu.. hihi. De som stod högst upp på min lilla önskelista. Vad kan det vara då tro? Jo en liten pytte dator. Eftersom min sjunger på sista versen där hemma så blir det smidigt med en sån här. Bara ner i fickan eller i väskan sen iväg vart man vill. Det trådlösa fungerar också, i alla fall hos pappa. Hoppas det funkar hos mamma och hemma hos mig också´för annars vore de ju inge kul.

Klockan är rätt mycket, men så brukar det väl bli när man fått nått man tycker om. Svt play går på här i bakgrunden. Men eftersom min prins kommer hit imorgon så är det väl bäst att sova. Ska ringa lite till honom innan han beger sig hit, Ska tydligen snöa massa blöt snö. Inge kul direkt..

Men nu, natti natti! Hoppas ni alla haft en mysig jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0