Tredje december tvåtusennio!

Det är idag det! :)
En kort dag i skolan idag, det gillades kan jag lova. Är så trött nu för tiden vilket jag inte tycker är allt för peppigt.
När jag kom hem från skolan rullade jag ihop mig i soffan med mitt goa täcke och kollade på några avsnitt av Riverside, ujujujjj vad jag ligger efter. Fattar inte att man blir så beroende av alla dessa skitserier egentligen. Har städat lite jag och min goding i hela lägenheten. Bara jag som har lite småplock kvar. Men det är snabbt fixat om man heter Sofia? Eller ljög jag nu.. Vill nog bara intala mig själv att om jag väl börjar så får jag det ju klart liksom.. :D

Mat är även något som står på schemat att fixa. Vi var och storhandlade på Maxi igår och det blev en hel del in i kylen, frysen och i skåpen. Det gillades kan jag lova! Hatar att inte ha mat hemma. Man blir så opepp på att ens laga mat när man inte ha något att välja mellan. Nån dag här i veckan ska jag göra Carbonara. Usch så sugen jag är på det. Så det får det bli! Mummaa!

Men nu blir det snart lagning av kycklingkebab och pommes och nån sås. (Patric har önskat maten, om jag skulle ha valt skulle jag ha gjort en paj.. Men en annan dag :D )


Våra bebisar :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0