Jag känner ingen ork.

Jag borde plugga nu egentligen. Och jag borde ha gjort det enda edan jag kom hem. Jag har hittat massa svar och pappren med frågorna på. Läst igenom lite och försökt att svara. Men det var ett tag sen jag svarade på dessa frågor kände jag. Sen så fick jag annat, mycket bättre för mig så. Här sitter jag och väntar på att Hanna ska komma hem så jag får bege mig till henne och plugga. Vet inte hur jag ska komma dit. För långt för att gå. Har inget lyse på cykeln. Mamma har besök så hon kan nog inte skjutsa mig som jag hade hoppats. Jag är godissugen. Blä! Vill ha kvällsmat! Just de! Borde egentligen äta innan jag far dit. Mat sen igår. De va så gott så det siter nog inte helt fel skulle jag tro.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0