Men bra då.

Snart börjar Beck och hur mycket har jag fått pluggat? Matten är svår, kommer inte ihåg nått från det vi gjorde för ett tag sen. Lite smått jobbigt så där. Men det löser sig väl. För imorgon blir det en pluggdag med min kära vän Hanna. Jaa Markus, jag älskar böcker! Men inte skolböcker, tyvärr kanske man kan säga.

Snart börjar Beck och efter det blir det sängen. Plugget får vänta tills imorgon om jag inte gör lite i reklamerna. Annars så ska jag och Anna till Göteborg om ett tag. Gissa om jag längtar. Jag ska hälsa på min Markus, han ska bli min supervän! Han kan liksom flyga med blå och röda trikåer på sig. Läckert eller?
Nog om det, toa och Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0