Men orka.

Har verkligen ingen lust att läsa nästan några bloggar alls nu. Känner inte att jag vill. Eller orkar mest inte. Läser bara mina vänners, ömm, några till, en ganska ny som jag hittade. Och sen klickar jag mig in på vissa ibland.
Kul för er o veta liksom tänkte jag :D

Städar och städar! Det är så sjukt att ha ett sånt litet rum som jag har! Måste städa det för ska få in en extra säng sen. kan ta kort så ni får se hur lite plats det kommer bli kvar på mitt golv sen. Sjukt än en gång!
Flickorna kommer hit sen också. vi ska åka in tidigare till Öret o äta, mys. Och vänta på de andra så blir de party!
Upp klockan 6 imorgon. Känner inte för att vara trött då. Inte för att jag är det som häller i mig massa för att bli full. Om jag väl dricker något nån gång så är det för att det är gott. HEEEJ PAPPA! :D Du måste inte vara orolig för mig, jag kan gå rakt, jag minns allt, jag har kul och är mest glad för stundens skojsigheter och mår bra dagen efter :) PUSS PUSS!
Även fast jag vet att pappa inte läser min lilla töntblogg så vet man ju aldrig. Men min pappa är sötast! Så om han läser detta så får han. Menjag är nästan en stor flicka nu. Jag är 18 år fyllda. Jag har varit utomlands själv, med tre personer. Jag tar studenten om 117 dagar och känner att jag är ganska vuxen av mig. Förutom att jag har stökigt på mitt rum, typ alla dagar förutom max 3 varje månad. Stackars mamma. Jag flyttar sen som tur är.

PUSS!


Älsklingen min! Du är för bra du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0