Till dig.

Jag vill bara be om ursäkt, till dig.. Jag ber faktiskt om förlåtelse jätte mycket. Tänkte nog inte riktigt på allt som jag skrev och hur jag skrev det.. :(
Men den här veckan har verkligen varit jätte stressig inför helgen och massa. Men nu ser det ut att ordna sig förutom att de nya banden va helt knäppa så det går en suddig/brusig rand längst ner på bilden. Men vi är så vackra så :D Förutom att när pangkakisarna blev filmade så filmade jag ej när jag trodde jag gjorde de men filmade när jag inte gjorde det. Ah du fattar :D Så det blir att göra pangisar nån dag. Kanske samma dag vi kollar alkisfilmen? Pangkaksmys till film, låter inte de bra? :D
Förlåt igen. Jag är en dum åsna!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du åsnan, du är en liten klant =)

2009-02-28 @ 19:47:58
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du sa själv att du var en åsna så du får skylla dig själv =P

2009-02-28 @ 21:06:05
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0