Tjolla!

Provet gick rätt hyffsat idag, gött de!
Anna och jag gjorde himelskt god vaniljglass idag i skolan. Det var liksom som att äta en bit från himlen!
Sen så blev det en pluggfri dag idag vilket var helt underbart! Min stress har liksom släppt nu som jag har gått och haft jag vet inte hur länge så det var och är verkligen jätte skönt!
Annars har min sötnos varit här idag. Har varit ute och gått en mysig promenad med bushugo. Vi sprang och lekte i snön. Bra slut på en skön dag. Nu blir det att kolla lite på film och sen sova. Två pass imorgon på colluseum väntas. Gött eller vad? Ska blir sååå sköööönt! Body balance och aerobic. Kan inte bli bättre!

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0