2008

Vad ska man säga om året som har varit?
Kan kanske börja från januari..

Januari.
Älsklingen jobbad i Säfsen och vi träffades så ofta vi kunde.
Mamma och hennes gubbe blev särbos så vi flyttade.
Hanna och jag hade en sol-period men den gick snabbt över.
Anna och jag kom på våra smeknamn, Krabban och Ansjovisen <3

Februari.
Hanna och jag var på spinning för första och sista gången.
Anna fyllde myndig :D
Body Combat-tajm.
Var tydligen på en trist film på bio med David och c/o.
Bowlade med Hanna, Sophie, David och Johan :D
Anna och jag hade myspys i Säfsen.
Älsklingen och jag firade 2 år tillsammans.
Sophie och jag var galna och drog med oss Patric ut på bokrean 00:00 :D

Mars.
Detta var en månad som stog ganska still.
Älsklingen fyllde 20 och jag var i Säfsen.

April.
Madde fyllde 18, hade min första bakfylla.. Och den enda jag har haft :D
Valborgsfest hemma hos Jacob.

Maj.
Jobbig månad, ganska datafri månad.
Annars var sommaren på intåg.
Började springa med älsklingen, vart tog våra springturer vägen? Jag var nog lat.

Juni.
Slutade 2an, bara ett år kvar tills studenten.
Fixade Sophie hår inför studentbalen hon skulle på.
Mycket båtåkande.
Sommarens fiske började tydligen, så mycket fiska blev de, jag var bara med och styrde båten :D
Jacob tog studenten.
Anna och jag hade våra lekstunder :D

Juli.
Jobbade och slet, men vad jag älskar det jobbet!
Åkte massa båt och badade.
Lena och jag sprang 6km, och vi kom inte sist :D
Hanan och jag var ute och gick ganska mycket.
Älsklingen och jag åkte till Göteborg i 2 dagar med Emil och Caroline, Liseberg och stan invarderade vi.
Träffade Emilia för första gången, ibland säger det bara klick!

Augusti.

Jag fyllde 18 !!! ,ingen fyllefest här. Var hemma och åt pizza ;$
Anna och jag hade storbak inför min födelsedag, mer än helften blev över.
Jag försökte komma igång med träning men lyckades inte.
Sophie och jag var och kollade på Mamma Mia!!
Vi bokade resa till Grekland <3
Jag tog tag i mitt tränande igen och började äta konstiga saker :P
Jag började sista året på gymnasiet.
Började umgås mer med Emilia <3

September.
Jag började bli trött på skolan.
Emilia och jag blev vi.
Träffade Marcus igen :D
Hade det lite jobbigt ett tag, mit liv va skit.
Hade prakitk som jag "sket" i.
Åkte utomlands.

Oktober.
Mina lärare var arga på mig för att jag sket i min praktik.
Tog mina första körlektioner.
Jacob och jag blev ovänner.
Jag blev sjuk efter Grekland och var det ett bra tag.
Jobbade en helg på Nobeldagarna. Mycket långsamt måste jag säga. Läste ut en bok på jobbet då :P

November.
Jag saknade Emilia som flyttade upp till Dalarna med Jonas.
Jag började kolla på Gossip Girl, blev helt kär i serien.

December.
Så himla trött på skolan.
Saknade Emilia ännu mer.
Blev arg på en kompis. Pratas inte vid längre :(
Skaffade mig en ny vän <3
Jullov!
Massa mer.

2009.
Jag ska ta tag i mitt liv!
Morfar dog 40 min in på det nya året. Skjut lite älgar åt mig morfar! Du är så saknad.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Bokrea i år igen? Haha ;)

2009-01-03 @ 18:15:30
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Hanna

inte sista spinningen hoppas jag :D haha och mer promenader får de bli!! :) <3

2009-01-03 @ 18:31:18
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Anna

hihih, vi får ha mer mysstunder krabban:) <3

tyckte först att det stod att du skulle ta ditt liv,:( men sen så läste jag som tur en gång till och såg att det inte alls stod så. <3<3<3<3<3<3 :)

2009-01-04 @ 13:28:04
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, ja vet inte. snart? :) när kan du? <3

2009-01-05 @ 10:28:59
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0