Alice i Underlandet!

Mjjjooow! Imorse vaknade jag och hade onte i hela kroppen. Då skojar jag verkligen inte. Hur illa kan man egentligen ligga när man sover? Ont i hela övre delen av ryggen och i axlarna var det verkligen värst! Fy tusan säger jag bara! Men det blev att spela tv-spel och sen somnade älsklingen till och jag låg och pillade honom i håret, det var mysigt! Sen så blev det att åka skridskor. Jiippiiie! Vi åkte runt hela viken här utanför nästan.. Lite långt och nästan lite mycket trånga skridskor hade jag med superstrumperna jag fick i julklapp av Patric. Och på en macka till frulle står man sig inte länge på så de kändes som om jag skulle ramla ihop! Det var verkligen hemskt! Men jag kom runt, med lite hjälp! (a)
Kan i alla fall säga att dagen har till mesta dels bestått av tv-spelande för mig, så nu är jag superbra!
Men nu snart kommer Bill&Bull hit så ska vi se på film. Tror den är lite läskig..  : (


Vi ska boka en resa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0