Dadadadadadaaa!

Ni vet så där de brukar låta när det lir spännande/läskigt ni vet.
Fast de kanske ni inte alls gör. Men ändå. Jag fattar.
Det var myspysigt igår kväll. Vi kollade på House of wax och mamma mia. Sen spelade vi kotten som jag och min släkt säger. Och massa andra som jag känner. Min pojkvän och hans kompisar kallar det cash elle rliknande. Men vi kallade det tecken igår. Kärt spel har många namn vet ni.

Läste ut min svenska bog igår också. Den var bra. Den var skriven på ett roligt men ett konstigt sätt. Nästan ett sätt som jag skulle kunna skriva en bok på. Så nu ska jag börja läsa gossip girl böckerna. Hoppas det är bra. För annars är det ju inge kul att läsa. Sen funderar jag lite. Jag vill ha en ordentlige design på mig blogg. Inte bara något ihopplockat. Skulle vara kul att lära sig lite mer om hur man gör. För vissa har ju designer som liknar jag vet inte vad. De är underbara. Men så duktig är inte jag. Men jag önskar att jag var.

Men nu ska jag kolla på körslaget som jag missade igår.

Puss!


Västkusten, jag längtar tillbaka. Det är så fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0