Egenmystajm.

Undertiden jag väntar på att underbarast ska komma hit ska jag lägga mig i min sköna säng och läsa. Hoppas på att läsa ut boken nu, men det är nu den böjar bli bra, när det bara är en tredjedel kvar typ. Är det inte typiskt så säg?!
Ska nog knapra på ett litet äpple också. Börjar bli hungrig. Men idag blir det fredagsmys så det blir nog inte kvällsmat än på ett tag.

Haha, var ute med Hugo och Anna förut. Mina två små sötisar. Anna är bara för go, "du kan få hålla i honom nu, jag är nog inte så bra på att sköta hundar". Typ så sa hon. Hon är ju för knäpp. Man kan inte sköta Hugo, han sköter sig själv det trollet. HAHA!


Finaste pojken i hela universum, och snart är det
min tur att ta studenten!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Glöm inte att fråga honom om Boda =) Onsdag ^^

2009-01-09 @ 18:52:09
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: annis

haha, det kändes som jag skulle strypa honom med kopplet :p:$ jag va nog bättre på att locka bort honom från korven :D haha

<3

2009-01-10 @ 13:47:06
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0