It's all crap!

Jag har inte den blekaste, vad ska jag egentligen göra efter skolan? Jag får allvarligt panik. Men jag har hittat några utbildningar jag skulle vilja läsa.. De är inte så långa.. Men jag vet inte heller om de egentligen är något för mig.. tyvärr..
Så finns ju även ett annat alternativ, det är ju att kontakta min kära sommar kollega Maria och höra om hon kan fixa ett jobb åt en, det vore verkligen inte fel. Men den som pengar har, för den vore det inget problem.
Men jag får fundera lite mer kring detta.. För flytta hemifrån är en sak jag vill, det nästan direkt efter att jag tagit studenten. För hemma vill jag inte bo. Men om jag ska flytta någon stans ska det vara med min snutt. så vi får se hur hans framtidsplaner ser ut.. Han vet ju inet heller riktigt vad han vill..

Men nu ska jag ta mig en liten yoghurt och sen kanske vi ska lägga oss eller spela tv-spel (a)
Imorgon åker jag hem vid lunch och ska träffa Hänniss, vi ska räkna matte och så tänker jag tvinga med henne ut på en promenad :D

Kommer nog föresten vakna med megaträningsverk imorgon efter dagens skridskotur.. herre!

P&L Sofia

Kommentarer
Postat av: Anna

kom du också i helgen? :) <3

2009-01-07 @ 00:13:35
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: hanna

usch, de är så svårt att veta vad man vill göra! :p

duktiga vi ska vara och göra matte dagen innan skolan börjar :D haha <3

2009-01-07 @ 13:04:58
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: hanna

nej, men ja tror inte vi är så mkt efter :D elr ja hoppas inte de :p haha <3

2009-01-07 @ 13:19:27
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0