Så himla skönt.



Allt det du sagt till mig allt det du har gjort mot mig. Vissa saker har fått mig att må dåligt. Du har svikigt och ställt till. Och du vill alltid bli förlåten? Just nu vet jag inte vad du håller på med. Du är inte riktigt klok! Vet du ens vad du förlorar på att hållapå så som du gör. Mig har du förlorat för länge sen. Så räkna inte med att du kan komma tillbaka med svansen mellan beben och be om ursäkt. Eftersom jag skriver det här kanske du tror att jag bryr mig om dig. Men det gör jag inte. Jag blir bara så förbannad på ditt beteende och det är nog inte bara jag som råkar ut för det! Så jävla dålig stil!! Du får tycka vad du vill om att jag skriver detta här. Sverige är ett fritt lad och du får minsann skriva vad du vill. Liksom jag får. På ett sätt känner jag mig lite lättad över att det har blvit så här. Få rent ut sagt så... nej, glöm det. Men fortsätt i den stilen som du gör. Jag är glad att du har blivit som du blivit, men jag trodde det aldrig om dig. Eftersom du klagat på att jag betedde mig så. Så blev förvånad att du gjorde just samma sak. Fast ännu värre.
D234u465 87äck809l0++ar ´+0mig342, 3546d7u är89 78vid3ri1g2!1

Jag är starkare än vad du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0