Slapp början av en kort vecka.

Matti va fortfarande hemmao va sjuk idag så det blev en kort dag. Först 2,5 timme o sitta o planera lite för våra festmiddagar vi ska göra om några veckor. Sen hade vi en kort rast sen hotell prov sen fick vi knalla hem. Anna följde med mig hem och busade lite med Hugo. Sen följde jag henne till stan och nu sitter jag här sugen på mellis o Hugo sover efter maten. Skulle egentligen också behöva vila mig lite. Men en fruktsallad i väntan på att älsklingen kommer någon gång så ska vi ha en myskväll sen men med lite nyttighetar gjorda också. O så ska vi baka semlor, vare sig han vill eller inte.

Sen komme rEmilia och Jonas hem till byn och häälsar på i helgen. Gissa om jag ska krama ihjäl Emila då, min tjockis. Hon har inte långt kvar av sin graviditet nu. Gissa om jag är spänd? Vilket söttroll de kommer få!

P&L Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0