To late.

Igår övningskörde jag lite, gick faktiskt ganska bra förutom att jag fick kärringstopp en gång. Men det var bara för att kopplingen och jag var lite ovänner.
Sen så blev det en myskväll hemma hos Hanna med matlagning och tv-tittande. Sophie och Hanna skulle testlga sin mat som de ska laga på fredag och få betygsatt ov. Ja jag ska väl inte säga så mycket om maten men köttet och potatisen var i alla fall god.
Hanna var snäll så jag fick låna en cykel hem. Det är verkligen slaskigast av det slaskigaste ute just nu. Så det blev att sova näästan på en gång när jag kom hem. Sen så sov jag länge nu på morgonen.  Men nu är jag vaken och ska slappa. Kollar på tv, sen ska jag plugga sen vid 5 ska jag köra till Lundsund där mamma och jag ska på gudstjänst.
Nej nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag slöa och bara vaaaaaa!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0