Vintern vi har längtar efter?

Det är fruktansvärt kallt ute, vet inte exakt hur kallt det är just nu men mitt rum är som ett kylrum. Vill inte sätta på elementet med tanken på att min säng str emot det, + att det blir för varmt att sova sen.
Egentligen är det ganska skönt att det är kallt ute nu. Det är myigt på något sätt. Man måste sätta på sig massa kläder. Mössa, vantar, halsduk och massa strumpor. Om jag inte hade varit så förkyld som jag är hade jag gått ut och gått på en gång. Eller följt med och åka skridskor sen, men de kan jag inte för jag har inga!!! Så typiskt. Ska nog äta lunch nu snart och sen packa upp efter min visit hos pappa och sen packa om och bege mig till min pojke. Ska nog med dom bort och äta sen, det får gå fastän jag nyser och snörvlar. De får helt enkelt stå ut. Lite vidrigt. Men vadå?

Jag hittar inte min USB-kabel till min mobil. Jag vill lägga in mer musik och lägga in bilder från den. Men kan jag det? Nej för vart har sladden tagit vägen? Hörlurarna, vad konstigt det lät, men de är också borta. Antingen är de kvar hos pappa eller så ligger de i Patrics bil. Jag hoppas på bilen. Den befinner sig närmast mig nämligen.

Nej nu ka jag borsta håret och vänta på mat. Fixa till mina naglar blir det nog att fördriva tiden med tills maten står på bordet :D

Puss!



Kommentarer
Postat av: hanna

ska vi ta en promenad nån dag? :) om du inte är för sjuk! :) för nu är jag ledig tills skolan börjar :D

2009-01-05 @ 13:12:08
URL: http://hhannal.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja, du skrev ju att vi var där i februari så det kanske är samma månad även detta år =)

2009-01-05 @ 13:30:30
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0