Wasabi kräm!

..Choklaaad!

Jag förstår verkligen inte varför jag är så slö som jag har varit den senaste tiden. Jag trodde jag var på väg att bli piggare av mig men jag orkar inte. Jag bryr mig inte om vad jag har för kläder på mig till skolan, jag bryr mig knappt om att borsta håret och jag vet inte hur ofta jag går helt osminkad och ser jätte trött och slapp ut. Men till helgen blir det utvilning! Hoppas jag i alla fall. Älklingen åker nog till Linköping över helgen och myser. Lite trist men kan va bra att vara ifrån varandra ett tag ibland. Så på fredag blir det mys framför Let's Dance med Hanna.

Annars i dag.. på sista lektionen med Mattiii så skulle vi skriva menyer och översätta dom till engelska. Och sen fick vi reda på att vi skulle läsa upp dom fr resten av de som läste kursen. Alltså bara lite mindre än hela klassen bara. Men jag som verkligen inte alls är bra på engelska och utalar ord som en kratta när jag ska säga saker inför folk osv var den andra som fick läsa. Och sen de som var efter mig nästan totalvägrade och fick hjälp av läraren att de läste tillsammans och allt! MEN JAG? Jag trodde man var tvungen så jag läste mitt själv där! Hur kul va de då? Lite trist att jag gjorde bort mig med mitt fina uttal. Men de va gött att ja klarade avv förutom att jag sa kräm istället för cream och att jag inte kunde säga karré som för övrigt heter ungefär loin of pork eller nått. De första ordet där var helt borta i en jungel för mig. Har aldirg sett de och hade ingen aning om hur jag skulle uttala det.

Nej nu ska jag slappa vidare. Ha de gosigt! Kanske ska se film....

Kommentarer
Postat av: karolina

DU HAR VÄL INTE MISSAT BLOPPISEN SOM PÅGÅR PÅ MIN BLOGG??? KOLLA IN DET SJÄLV

















2009-01-28 @ 18:16:38
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Jo det var synd.. och du ska veta hur många jag tog bort och blockade! hahaa .. suck :).

2009-01-28 @ 18:59:57
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0