God kväll.

Lite dålig uppdatering här men vad ska jag skriva? Ohh idag har jag suttit inne för det har regnat hela dagen? Nej inte så lockande. Men jag har varit både i Örebro och i Karlstad, + mina två egna städer då. Där det inte alls fanns mycket som tilltalade mig men en tröja och ett par byxor och en doppresent har det blivit i alla fall. Det duger gott o väl just nu.

Fick det första antagningsbeskedet idag till universitetet. Hurra. Bara 23 reserv. Och de tar in... 30? Känns lagomt bra. Men imorgon ska jag tvinga fega mig att ringa dit och prata med någon vänlig själ som kanske vill hjälpa mig att förstå de där med sen anmälan för det fanns nog lediga plateser på det min kära älskling har bytt till. Så det kan nog även vara något för mig. Hoppas jag. Så fega jag ska nog sluta fega imorgon och slå nummret och ringa dit. annars blir det att bo hemma ett tag till. Och det känner vi inte för. Inte för att det är fel på att bo hemma men jag vill göra något. Inte bara sitta hemma och uggla. Jag vill ha mitt egna plejs om man säger så. Mammi kommer att bli saknad av mig om jag ger mig av men de går ju buss :)

Nej men nu ska jag lägga mig och sussa för imorgon ska jag våga ringa + att jag ska jobba och packa och efter jobbet blir det Ludvika!

Puss och god natt!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja det är det :) Vadå da?

2009-07-10 @ 09:44:45
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: annis

jaa, en samsung u600 blev det = )

2009-07-14 @ 20:24:20
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, det är det nog:) nån liknande iallafall, kommer itne ihåg hur hennes ser ut:D

2009-07-14 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0