how do u do?

Idag blev min kollega sjukskriven så de kommande 4 dagarna ska Hännis jojna mig på jobbet. Eller vi ska helt enkelt jobba båda samtidigt. Hurra så kul. Fikafika hela tiden. Mums!
Mikael ringde mig på vägen hem från jobbet också, fick skjuts av kollegan hem för jag va helt yr i morse när jag vaknade. Blev det nog igår när jag la mig. Kände mig lite konstig då så de satt i imorse också. Så älsklingen skjutsade mig till jobbet så fick åka med henne hem och då ringde han :) Vi träffades lite och jag följde med honom till optikern. Snällis på mig!

Men snart kommer älsklingen så då ska vi åka och handla för jag ska bara!
Recept kanske kommer för mums det komme rbli gott. Har fått hört att den är goooo! :)

Men nu ska jag dra!
Tjabbaaa!

Kommentarer
Postat av: hanna

kulkul kmr de bli :D

ska du baka? :D <3

2009-07-15 @ 19:44:16
Postat av: Marvia

Rösta på Veckans BLogg!

2009-07-18 @ 19:06:41
URL: http://marviaasmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0