Kvack kvack på er!

Idag är det midsommar och än så regnar det inte. Men det skulle inte förvåna mig ifall det kommer lite småskurar sen. Men det hör midsommar till så det är inget att hänga läpp för. Snarare vara lite glad för då är det som det ska vara ju.

Annars sitter jag i min pojkes rum, han har varit ute och fiskat från typ 9 halv 10. Tog mig ett varv genom balbilderna nyss och gud så vacka vi va!! Slänger in en eller två bilder så får ni se.
Annars ska jag nog greja lite så jag är redo för dagens bravader lite senare.

Kram!!



En bild fick de bli :D o den är min min min så sno den inte! :P

Kommentarer
Postat av: anna

åååh vilka finisar:) <3

2009-06-19 @ 12:57:37
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0