Mörkret har tagit över.

Vilken seg äcklig dag det har varit idag. Helt jätte otroligt värd. Nej inte precis. Men den får duga. Ont har jag haft också. Och sov gott inatt gjorde jag också. Ovanligt skönt. Men så kan det vara ibland. När lugnet har svept sig över en. Då är det som bäst.

Annars så har jag nyss blivit av med mina skiftningar. Får se om jag vågar mig på att se på resultatet sen också. Letar efter lite inspererande bilder på håruppsättningar tills imorgon. vet ju redan hur jag ska ha och så men vill ha lite mer insperation för att se om det finns något mer som man kan göra. Nej nu blir det till att städa och slappa för imorgon är det bar och min bästa farmor och farfar kommer.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0