Små lätta moln.

de ser jag inga för tillfället :)
sitter ute på ballkongen efter en varm dag på jobbet. stängde gjorde jag också. gick lite segt och blev orolig för att jag ska ha glömt att stäng av en affeplatta. men hoppas den va av! Sen blev det ner och ligga i kvällssolen i näset me dlite fika och ett dopp. men nu sitter jag som sagt här och väntar på vällens mat. sommarmat. färskpotatis, kassler och gräddfil med gräslök. sen blir det bara att ta det lugnt. jobbet imorgon också och jag ska öppna. sen blir det till storfors hem till sophie och ha de mysigt. måste tömma kameran så massa bilder kommer det att bli.
nu är det säkert massa stavfel men orkar inte läsa igenom för tror att maten är klar nu så jag ska äta! :D


imorgon blir de gooodis o god mat!

Kommentarer
Postat av: annis

ååå ja vill också följa med till soppiloppsan :( haah <33

2009-06-28 @ 02:26:57
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: Miss Magnusdotter

oj va gott! :)

2009-06-28 @ 10:37:27
URL: http://emmamagnusdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0