blå, svart och rööööd.

Det är färger jag har på min hand nu. Tre stycken plåster pryder min hand så vacker just nu. Tack Sophie för dom, de var behövliga!

Förberedelser inför restaurang showen även denna dag. Lite inan det var dags att sluta tog Sophie och jag tag i att banka. För det är verkligen ett himla tjat på att man ska banka de där jädra sakerna till borden. De ska ligga som en bård på bordet som ser ut som en filmrulle, negativ. O jag står och bankar med en hammare i nästan, lite mer än en timme och jag får blåsor som svider och är ivägen överallt. Så jag fick lite plåster. Och de är just av färgerna, röd, blå och svart.

Är helt slut efter dagen. Åkte till min pojk vid 23 igår. Blev lite oroligt här hemma och då är det skönt att komma bort. Speciellt för en sån tjej som mig. För jag är ju som jag är. Helt underbar! Så lite trött va man imorse, så när jag kom hem lite inna 8 la jag mig på sängen och sov i nästan en timme. Sen tog jag en kaka och gick och mötte Anna. Nu ska jag slå på en film och drömma mig bort. Blir duschen, mat och film och soooova sen !

Fick svar från dig idag föresten, jag vet inte vad jag ska svara. Men nej jag är inte och var inte sur för att du var eller är med din flickvän. Men vad hände med mig? Helt plötsligt betydde inte jag något. Och jag har inte varit sur. Tycker bara att ens, bror, kan höra av sig även om han nu fått en flickvän. Men det är vad jag tycker.

Inga sura miner, igår fick jag höra både det ena och det andra. Och jag kan inte säga annat än att jag blir glad. Tack för att du finns! (du läser nog inte ens detta. Men vem gör det? Jag skriver till Gud!)

KYSS!


I'm stronger than you know!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi var bäst idag! ;) Inget bankade förr oss imorgon, Mattias kan vara snäll ibland =P

2009-03-10 @ 19:49:00
URL: http://smyhr.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tror mer att vi får duka och sånt skoj! =P

2009-03-10 @ 20:41:25
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0