Snart smäller det!

Några timmar har spenderats i hålans folketshus där vi håller på och förbereder inför restaurang showen som snart drar igång. Vi fick snygga tröjor på oss så reklam har det verkligen blivit idag när alla drog ut och åt på olika håll, mest max och donken, men i alla fall :D
Kommer bli lite pirrigt, inte tusan vet jag om jag kommer klara av att ha en egen kassa, men det märks.
Kan bjuda på en liten bild också från förra årets show. Sminkningen kliade och håret va väl inte jätte snyggt. Liksom kniv och gaffel i håret. Typ lilla sjöjungfrun stuk över de hela. Hoppas på en snyggare sminkning i år :)
Annars kan ni kolla in pepparkakan och hans kompis här nedanför.



Kan inte förstå varför alla i klassen, nästan plus många mer tror att jag är utländsk. Kom med bättre undanflykter nästa gång :P

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha men hemska bilden!!!!!! :p

2009-03-09 @ 16:29:32
URL: http://annaamj.blogg.se/
Postat av: annis

det var typ uppätet innan jag kom hem. HAH, va trodde du? :p höhö. men mamma hade godis hemme sen också, som jag snart ätit upp. BLÄ. ORKAR EJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ ska låsa in mig eller nåt.haha vill spy

2009-03-09 @ 20:48:13
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0