Studentmössa och mysiga kläder.

Idag fick vi våra efterlängtade studentmössar och även de kläder som vi har beställt! Äntligen tyckte en del, typ jag. Så fick vi höra att våran superklass hade beställt mer kläder tillsammans äb vad hela skolan hade gjort! Är det galet eller är det galet? Jag tror det är ganska galet va? Men men. Imorgon är det nationellt prov och jag ska inte säga vad jag gör just nu för jag läser verkligen inte på något tills imorgon nej nej. Har inte gjort det på hela dagen och det var just det min dag skulle gå ut på. Lyckat flickan! Nu bryr jag mig inte om det blir massa stavfel för jag måste lägga mig och läsa och invänta den stora dagen imorgon.

Det är första april, man får luras. Hoppas jag kommer på något bra. Hmm. En ny lag införs. Eller ny och ny. Det ska väl typ ungefär bli mer pli på den där nerladdningsfronten på internet. Massa gubbar som ska skrämmas att manmåste böta. Men det måste man ju. Jag är i alla fall en duktig flicka om 40 minuter. Tadaaaah! Kanske till och med om 30. För då har jag nog läst klart de texter jag inte har läst. Jag börjar bli hungrig igen men är det så konstigt. Jag kanske åt mellan 6 halv 7. Va ute på en lagomt lång promenad med hugo efter maten nån gång i leran och sen har jag väl stoppat i mig någon liten godis. Nej hej då. Imorgon ska även studentresan betalas. Måste brata med "reseledaren" om hur hon ska få mina pengar. Men det löser sig, jag har dom i alla fall nu. Tack mamma!  God natt! Låt mina drömmar ta mig lite norr ut. Du är för söt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0