Gimmi gimmi gimmi gimmi gimmi!



Ork att sitta och plugga en hel dag.. Men det är vad jag kommer att göra idag. Kommer knappt framåt. Lite smått jobbigt men ska försöka att i alla fall nästan bli klar idag.
Hade nationellt provi matte b imorse. Säger bara en sak och det är att det var ganska jätte svårt! Trodde inte att det skulle vara så svårt med tanke på hur de nationella som har varit, eller vi har fått sett på två stycken. De två var ganska så lätta egentligen. Och nu fick vi de här?! Jag hoppas verkligen på ett g, för då blir jag nöjd.

Men nu ska jag fortsätta att skriva mitt lilla jobbiga samhällsarbete. Kommer nog strunta sig om jag känner den känslan rätt. Ont i magen har jag också. Ge mig lite helg nu tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0