Majs i saffran!

Det är inte varje dag som mattanterna bjuder på julmust och lussekatter en skön, fast regnig dag i maj. Men det tackade vi inte nej till! Eller Anna var så snäll så hon delade sin kisse med mig. Gullisen.
Blev en kort dag i skolan idag. Vilket var otroligt skönt eftersom jag är lite skoltrött nu måste jag säga. Många år i skolan har det varit. Det värsta är att jag planerar att läsa ytterligare 3-4 år sen när detta väl är slut! Är det inte konstigt? Men det är ju mitt eget val så om det blir så är det ju mitt rätta väl antagligen.

Men nu ska jag plugga lite samhällskunskap. Ett stort arbete som ska lämnas in om en vecka så jag vägrar sitte uppe halva natten dagen innan denna gång. Men jag vet mycket väl hur det kommer sluta... Jag lovar!


Bästisarna Fett!

(ett helt inlägg utan en fjuttig smilegubbe, duktiga mig!)

Kommentarer
Postat av: annis

haha, fett med saffran!

bra där, INGA SMILISAR!! (:D)

2009-05-07 @ 20:39:58
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0