On my way!

Sophie var snäll som väntade på mig förut, fast hon hade inte hunnit med sin buss i alla fall så hon följde med mig hem när jag packade och så fick hon se vem fadde tydligen är tillsammans med. Då blev hon mycket glad! Eftersom jag glömde tidningen hemma i morse. Sen begav vi oss till nöjes och köpte godis, sen till busstationen där jag sen gick på bussen till örebro. Fixade min biljett på stationen i örebro och lyckades gå på rätt tåg! Ja, ni läser rätt! Jag var jätte osäker på om det skulle vara ett sånt tåg men nu är jag framme om 30min så är just nu i kopparberg. Har inget minne av att jag någonsin har varit här. Men De ser ut som en liten håla. Är alltså på väg till ludvika där min kära vän bor. Vi ska tillbringa helgen tillsammans. Ikväll och inatt blir de kill-fritt också. Så då är det bara vi två och lilla ängeln. Ska bli jätte mysigt. Men nu ska jag vara social med mig själv och äta godis, dricka saft och läsa en bok. Kommer bli en bra helg, de vet jag! Puss och kram världen! (:p) var tvungen att göra en smilis! Förlåt..

Kommentarer
Postat av: Tessa.

Sv: Jag hoppas verkligen att det blir en toppenresa! Jag är garanterat säker på att jag kommer att komma hem full med minnen som jag kommer att ha med mig för resten utav mitt liv.

2009-05-10 @ 20:15:23
URL: http://avaritia.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha, (:P) det är så svårt att låta bli ibland! hoppas du haft det bra världens bästa krabbis (:D)

2009-05-10 @ 23:00:37
URL: http://annaamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0