Dessa tider <3



Första promenaden hemma med lilla hugobebis! För söt den lilla busen!
Ohh va mysigt de va att sitta hemma och vänta på att de skulle komma
hem med den lilla skrutten. Sötaste varelsen jag någonsin sett <3


Ganska så drygt. Tror jag va själv hemma med hugo och man blev
verkligen lugn av att sitta och kolla på honom den lilla plutten. HAHA!
Och mörkt är det också till på köpet..

Haha sen har jag en till då jag leker med honom med en mopp men då slutar det med att han går in på toan och kissar på golvet. Och jug brister ut i ett "MEN HUGOOH!" HAHA.. lite småkul...

Nu ska jag ta mig en dusch sen läsa ur lärarens handbok.. 50 sidor.. sen hoppas jag på ett sms att mina böcker har kommit. Då blir det en tripp till Karlskoga för att hämta dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0