En sån där dag som man vill, måste men inte orkar.

En sån dag är det idag! Började som ni vet 8:30 idag och jag lyckades se klart på filmen utan att somna. värre blev det sen! Min lilla klass och jag satt i ett klassrum. Jag längst fram. Och jag kunde verkligen inte hålla mina ögon öppna. Det var verkligen hemskt! Alltså jag höll dom öppna typ hela tiden, så jag somnade inte. För hur hade det sett ut om jag satt där längst fram och sov? Hade blivit liiite oinigt. HAHA, ville inte göra en kopia av de små "nicka-till-med-huvudet-pålektionen" som hände några gånger på gymnasiet. Då inte av mig faktiskt. Så nu är jag hemma. Hurraaa! Ska läsa, vila, tvätta och sova tidigt! Eller efter 10, hoppas jag att jag orkar hålla mig till. P kan ta hand om tvätten sista timmen. Och mina böcker kommer för hoppningsvis imorgon. Så då blir det hem till Karlskoga på lediga dagen en snabbis för att hämta dom! MÅSTE HA DOM IMORGON!!!!!!!!!!

Hej då gammla tanten som sitter med sin röda filt. Nu ska hon slänga sig i soffan och vila. P kommer hem vid 7. HAHa all tid i världen att vila på ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0