Plugg... ?

Nu är tvättningen klar. Började tvätta vid 7.. Klara nuuuuu...
Det var nog det vidrigaste jag någonsin har varit med om. Vi la in våra smutsiga kläder. Ut kommer dom helt håriga! Små små fula vita och bruna katthår. Eller hund. Typ samma sak i alla fall! På våra "rena" kläder, får så rena blev de ju inte minsann.. USCH! När man inte vet vart eller vems äckliga hår det är tycker faktiskt inte jag att det är så fräsht! Tvärtom. Usch! Men nu är de nästan hårfria. Var verkligen jätte kul och tog knappt nån tid alls och stå där och plocka av varenda plagg med hår för hand! Just det, f ö r   h a n d !
Godissugen är jag. Då inte lika pluggsugen som jag är godissugen. Usch. Men ska sätta mig i sängen och läsa lite. För soffan är upptagen. Och inget köksbord har vi än. Blir så trött på min käre sambo. Han verkar inte bry sig. Men snart är det jag som väljer ett helt och hållet själv! HA!
Nej, ska plöja igenom de flesta böckerna lite överblickligt idag. Klockan 21:00 ska jag se på tv. Nannanannaanaaa! :D


Lilla lilla tönten. HAHAHAA! Ser ut som
jag har långt hår på den bilden. Dock är
det klippt nu. Men skönt är det! Växer ut
igen gör ju håret också som tur är!

Kommentarer
Postat av: hanna

den är också jättebra :D:D

2009-11-26 @ 11:51:43
URL: http://hannal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0